Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální plánování pedagogických pracovníků na základních školách
Husáková, Dana ; Světlíková, Božena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. V úvodu teoretické části autorka představí cíl bakalářské práce a jeho popis, uvede, proč si vybrala toto téma a nastíní strukturu práce. V teoretické části vymezuje autorka personální činnost, personální plánování a specifika personální činnosti ve školách. Na část teoretickou navazuje část praktická, kde jsou uvedeny výsledky výzkumů, které autorka zpracovala na základě dotazníkového šetření. Výzkum zjišťuje, jak probíhá personální plánování pedagogických pracovníků v základních školách, jaké jsou způsoby plánování a jaké probíhají postupy při plánování pedagogických pracovníků na základních školách, jaké si klade organizace cíle, jak probíhá naplňování těchto cílů a ve kterých dokumentech základní školy tyto cíle vytyčují. Závěrem autorka ve své bakalářské práci shrnuje zjištění vyplývající z výzkumu. Uvádí doporučení, (návod k plánování pedagogických pracovníků v základních školách), ke kterým na základě získaných informací došla.
Plánování pedagogických pracovníků v mateřské škole
Krupičková, Jitka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Pavlov, Ivan (oponent)
ABSTAKT Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá plánování pedagogických pracovníků v mateřských školách. V teoretické části jsou na základě studia odborné literatury uvedena základní východiska pro plánování pracovníků, využívané metody, postupy a zdroje získávání pracovníků, vymezeny pojmy pedagogický pracovník a mateřská škola. Empirická část je realizována pomocí dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Výzkumným problémem je plánování pedagogických pracovníků v mateřských školách. Jak toto plánování probíhá, zjišťuji pomocí rozdělení cíle práce na tři dílčí cíle. Ty sledují současné personální zajištění mateřských škol pedagogickými pracovníky, podobu plánování pedagogických pracovníků v mateřských školách a zdroje získávání pedagogických pracovníků mateřskými školami využívané. Zjišťujeme, že personální zabezpečení mateřských škol pedagogickými pracovníky není dostatečné a setkáváme se ne zcela ojediněle s tím, že v mateřských školách jsou zaměstnáni pedagogičtí pracovníci, kteří nesplňují požadavky odborné kvalifikace dané legislativou. Ve střednědobém plánovacím období dvě pětiny mateřských škol plánují potřebu obsazení pracovních míst učitelů a stejný počet škol plánuje potřebu obsazení pracovních míst asistentů pedagoga. Práce hledá nejčastější důvody plánované potřeby obsazení těchto...
Personální plánování pedagogických pracovníků na základních školách
Husáková, Dana ; Světlíková, Božena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. V úvodu teoretické části autorka představí cíl bakalářské práce a jeho popis, uvede, proč si vybrala toto téma a nastíní strukturu práce. V teoretické části vymezuje autorka personální činnost, personální plánování a specifika personální činnosti ve školách. Na část teoretickou navazuje část praktická, kde jsou uvedeny výsledky výzkumů, které autorka zpracovala na základě dotazníkového šetření. Výzkum zjišťuje, jak probíhá personální plánování pedagogických pracovníků v základních školách, jaké jsou způsoby plánování a jaké probíhají postupy při plánování pedagogických pracovníků na základních školách, jaké si klade organizace cíle, jak probíhá naplňování těchto cílů a ve kterých dokumentech základní školy tyto cíle vytyčují. Závěrem autorka ve své bakalářské práci shrnuje zjištění vyplývající z výzkumu. Uvádí doporučení, (návod k plánování pedagogických pracovníků v základních školách), ke kterým na základě získaných informací došla.
Plánování pedagogických pracovníků v mateřské škole
Krupičková, Jitka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Pavlov, Ivan (oponent)
ABSTAKT Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá plánování pedagogických pracovníků v mateřských školách. V teoretické části jsou na základě studia odborné literatury uvedena základní východiska pro plánování pracovníků, využívané metody, postupy a zdroje získávání pracovníků, vymezeny pojmy pedagogický pracovník a mateřská škola. Empirická část je realizována pomocí dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Výzkumným problémem je plánování pedagogických pracovníků v mateřských školách. Jak toto plánování probíhá, zjišťuji pomocí rozdělení cíle práce na tři dílčí cíle. Ty sledují současné personální zajištění mateřských škol pedagogickými pracovníky, podobu plánování pedagogických pracovníků v mateřských školách a zdroje získávání pedagogických pracovníků mateřskými školami využívané. Zjišťujeme, že personální zabezpečení mateřských škol pedagogickými pracovníky není dostatečné a setkáváme se ne zcela ojediněle s tím, že v mateřských školách jsou zaměstnáni pedagogičtí pracovníci, kteří nesplňují požadavky odborné kvalifikace dané legislativou. Ve střednědobém plánovacím období dvě pětiny mateřských škol plánují potřebu obsazení pracovních míst učitelů a stejný počet škol plánuje potřebu obsazení pracovních míst asistentů pedagoga. Práce hledá nejčastější důvody plánované potřeby obsazení těchto...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.